ماساژ
دسترسی آسان

ماساژ

شهرک غرب ، بلوار خوردین ، توحید یکم ، پلاک یک
021-88071006      09124126598

ماساژ

هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید

ماساژ

احتمالا شما هم یکی از آن افرادی هستید که پس از یک تایم خسته کننده، به خودتان میگویید « الان یه ماساژ خوب می‎چسبه! ». در حال حاضر ماساژدرمانی یکی از بهترین متدهای حفظ سلامت و شادابی بدن است. جالب است بدانید که ماساژ بدن می‎تواند رابطه مستقیمی با حفظ روحیه و بالابردن راندمان طبیعی فعالیت‎های ذهنی داشته باشد.

از این رو Massage Therapy علاوه بر آنکه برای درمان و رفع گرفتگیهای عضلانی، دیسک کمر، گردن درد، آرتروز و … مناسب است؛ برای رفع استرس و خوابیدن با آرامش هم کمک‎کننده می‎باشد. با توجه به آنچه گفته شد، در این مطلب قصد داریم که شما را با انواع ماساژ آشنا کنیم و درنهایت چندین نکته ضروری قبل از مراجعه به مراکز ماساژدرمانی را توضیح دهیم تا درنهایت بتوانید با این تکنیک جذاب و آرامش دهنده بیشتر آشنا شوید.

هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید
ماساژ
هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید 4 ماساژ

انواع ماساژ درمانی

ایرانیان از گذشته با مشت و مال دادن در حمام های عمومی آشنایی دارند. اما روش های تخصصی و حتی علمی ماساژ در حال حاضر به حدی گسترده شده است که می‎توان انواع و اقسام ماساژهای صورت، پا، کمر و … را نام برد. اما در لیست بهترین ماساژهای جهان می‎توان به 5 نوع ماساژ نگاه ویژه‎تری داشت که در ادامه به معرفی آنها می‎پردازیم:

ماساژ سوئدی

این ماساژ قدیمی که یکی از روش‎های درمانی برای کاهش تنش عضلات بدن به حساب می‎آید، توجه ویژه‎ای روی آناتومی و نقاط حساس و اصلی بدن دارد تا درنهایت ریکاوری کل بدن انجام شود. این ماساژ معروف همراه با نوازش سطحی و عمیق، ورز دادن، مالش و ضربه زنی یا تپومنت همراه است. ماساژ سوئدی برای ریلکس کردن بدن، کاهش درد، افزایش گردش خون، کاهش افسردگی و همچنین بهبود حرکت بدن بسیار مفید می‎باشد.

ماساژ خشک

این ماساژ با قدمت چند هزار ساله، بدون نیاز به روغن و صرفا با یک برس از جنس الیاف فیبری انجام می‎شود. این برس که از الیاف خشک و تقریبا زبر می‎باشد، توسط یک ماسور حرفه ای و با الگوی خاصی روی بدن حرکت داده می‎شود که فواید بسیار زیادی هم دارد. از جمله مزایای این ماساژ می‎توان به لایه برداری پوست، سم زدایی بدن، افزایش گردش خون، درمان سلولیت و ریلکسیشن اشاره کرد.

هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید
ماساژ
هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید 5 ماساژ

ماساژ یومی هو

یومی هوتراپی یکی از بهترین شیوه‎های درمانی برای رفع مشکلات ستون فقرات می‎باشد. ماساژ یومی هو که ترکیبی از روش های ماساژ چینی و ژاپنی است، برای افرادی که در هنگام نشستن و راه رفتن مشکلات شدیدی دارند، بسیار مناسب می‎باشد. در عین حال که این ماساژ برای اصلاح فرم بدن بسیار کمک‎کننده است، برای درمان سردرد، اسهال، درد مفاصل، بیماری های کبد، معده، کلیه، طحال و حتی رفع قاعدگی های نامنظم و کاهش درد دوران قاعدگی هم مناسب می‎باشد.

ماساژ فورهند

این ماساژ با کمک دو ماسور انجام می‎شود و از همین رو به ماساژ چهار دستی مشهور است. ماساژ فورهند ترکیبی از انواع ماساژهای مختلف است که به شما پیشنهاد می‎کنیم برای یک بار آن را امتحان کنید تا از حس آرامش و شادابی پس از ماساژ، نهایت لذت را ببرید.

ماساژ تایلندی

یکی دیگر از معروف‎ترین و پرطرفدارترین سبک های ماساژ، یوگای تنبل یا یوگای تایلندی می‎باشد. این ماساژ یکی از بهترین شیوه‎های درمانی برای رفع گرفتگی‎های عضلانی است و به خصوص برای آقایان بسیار مناسب می‎باشد. معمولا از ماساژ تایلندی برای بازکردن چاکراه‎ها و دفع سموم بدن استفاده می‎کنند.

نکات ضروری قبل از ماساژ درمانی

1. نوشیدن مقدار مناسبی آب، قبل و بعد از ماساژ بسیار مفید است.

2. برای حفظ تمرکز، از نوشیدن الکل قبل از ماساژ درمانی جدا خودداری کنید.

3. بهتر است که چند ساعت قبل از ماساژ، یک وعده کامل غذا نخورید و صرفا به سراغ غذاهای سبک بروید.

4. حتما پیش از ماساژ، شرایط پزشکی و جسمی خود را به ماسور توضیح دهید.

5. قبل از ماساژ، یک دوش آب گرم بگیرید.

6. نفس های عمیق در طول ماساژ را فراموش نکنید.

7. سعی کنید ذهن خود را از هر موضوع آزاردهنده‎ای رها کنید تا در طول ماساژ حس سبکی را تجربه نمایید.

8. به سراغ مراکز استاندارد بروید که از بهترین ماسورها استفاده کنند.

سالن ماساژ دنیز؛ بهترین مرکز ماساژدرمانی غرب تهران

ماساژ (فوایدماساژ درمانی) کارت هدیه ماساژ
هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید
ماساژ
هرآنچه از ماساژ و ماساژدرمانی باید بدانید 6 ماساژ

ماساژ و حس خوب رهاشدن از خستگی‎ها و گرفتگی‎های عضلانی، یکی از بهترین گزینه هایی است که می‎تواند برای بالابردن روحیه و کیفیت زندگی تاثیرگذار باشد. اکثر افراد پس از یک بار تجربه ماساژدرمانی حرفه‎ای و اصولی در سالن ماساژ دنیز، به یکی از اعضای همیشگی خانواده بزرگ دنیز می‎پیوندند. درواقع بهتر است بگوییم که اعتیاد به ماساژ، شاید یکی از بهترین وابستگی‎هایی باشد که می تواند در روند بهترشدن سبک زندگی شما تاثیر چشمگیری بگذارد.

ماسورهای سالن ماساژ دنیز که از خبره‎ترین و حرفه‎ای ترین افراد متخصص در این حوزه هستند، از روش هایی کاملا استاندارد و اصولی بهره می‎گیرند و از همین رو این سال، یکی از بهترین مراکز ماساژدرمانی ویژه برای آقایان به حساب می‎آید. پس اگر قصد دارید که یک تجربه لذت‎بخش و جذاب را داشته‎ باشید، مرکز ماساژ دنیز بهترین انتخاب شما خواهدبود.

مطالب مرتبط
ماساژ درمانی ۲۰۲۳؛ تمام آنچه باید درباره انواع ماساژ بدانید ماساژ درمانی ستون فقرات

ماساژ درمانی ستون فقرات

ماساژ درمانی یک روش طبیعی و موثر برای درمان بسیاری از مشکلات ستون فقرات است. ستون فقرات یک ساختار پیچیده و حساس از استخوان ها، مفاصل، دیسک ها، عضلات، رباط ها و اعصاب است که نقش مهمی در حفظ تعادل، حرکت و عملکرد اعضای بدن دارد.

4 دقیقه مطالعه مشاهده
ماساژ - حمام سنتی - ماساژ آقایان - ماساژ تهران

ماساژ شکلات گرم و 11 فایده آن

ماساژ شکلات گرم یکی از روش های مدرن و جذاب زیبایی و آرامش است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است.

5 دقیقه مطالعه مشاهده
درمان بی خوابی با ماساژ چگونه ماساژ را برای درمان بی خوابی انجام دهیم؟

درمان بی خوابی با ماساژ

درمان بی خوابی با ماساژ بی خوابی یکی از مشکلات رایج و مزمن است که بسیاری از افراد در جامعه …

5 دقیقه مطالعه مشاهده

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
09124126598
88071006
2 +