ماساژ
دسترسی آسان

ماساژ

شهرک غرب ، بلوار خوردین ، توحید یکم ، پلاک یک
021-88071006      09124126598

ماساژ

تماس با ما

آدرس

شهرک غرب - بلوار خوردین - بین دریا و دادمان - توحید یکم - پلاک 1 - واحد 3

تلفن

021-88071006
09124126598

ایمیل

info@denizassage.ir

دنیز یعنی دریا دریا مظهر پاکی و آرامشه پس ما میخاهیم بهتون مثل اسم مجموعه مون بهتون دو تا هدیه بدیم یکی آرامش و دیگیری محیطی تمیز و پاک ، پس همین الان که داری این متن رو میخونی زنگ بزن وقت ماساژ تو بگیر که با اومدنت به دنیز ماساژ چند تا کار مهم انجام میدی اول به بدنت آرامش و راحتی هدیه دادی دوم اینکه سهیم شدی به بچه های نازنین محک کمک کنیم که بخشی از درآمد ما هدیه میشه بهشون سوم اینکه گل روی ماهتون رو میبینیم

سالن ماساژ دنیز از سال 90 شروع به فعالیت کرده و طی این سالها همواره بر ارائه خدمات با کیفیت همت گمارده ، حاصل ارائه این خدمات مشتریانی وفادر طی این سالها بوده است و اذعان همگی به متفاوت بودن سطح کیفیت تخصصی ماساژ ، فضای بهداشتی ، رعایت حریم شخصی و ….. بوده است

ماساژ ریلکسی
ماساژ آروماتراپی
ماساژ سوئدی
ماساژ ترکیبی
ماساژ تایلندی
ماساژ یو می هو
ماساژ شیاتسو
ماساژ دیپ تیشو
ماساژ روسی
ماساژ درمانی
ماساژ سنگ داغ
ماساژ شکلات گرم
ماساژ فورهند
ماساژ صورت
 

بادکش 

اپیلاسیون 

حمام سنتی 

جکوزی 

اسکراب بدن 

اسکراب صورت

شیو کل بدن

این روزها ماساژ به‌ عنوان مکمل درمان برای انواع بیماری‌ها شناخته می‌شود. در واقع ماساژ با رفع تنش‌ها از بدن و افزایش آرامش ذهنی و جسمی کمک زیادی به‌ سلامت فرد می‌کند؛ برای همین است که این روزها مراکز ماساژ زیادی در تمامی شهرها حضور دارند که انواع خدمات ماساژ را ارائه می‌دهند. اما ماساژ چیست؟ چرا ماساژ بدن تا این حد توصیه می‌شود؟ انواع ماساژ بدنی کدامند؟

ماساژ اصطلاح عمومی برای نوازش، مالش، ورز دادن، گرم‌کردن، غلتاندن و فشار دادن پوست، ماهیچه‌‌ها، عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها با استفاده از دست است. در طول ماساژ درمانگر فشارهای ملایم یا عمیقی را به عضلات و مفاصل بدن فرد وارد می‌کند تا تنش و درد را کاهش دهد. انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که هرکدام ریشه‌ها و اهداف متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها بر تسکین درد عضلانی تمرکز دارند و به بهبود شرایط فیزیکی خاص کمک می‌کنند. برخی دیگر از انواع ماساژ هم سعی در افزایش سطح انرژی بدن دارند؛ اما تمامی انواع ماساژ یک هدف مشترک را در پیش می‌گیرند و آن هم ایجاد آرامش در فرد است.

ماساژ هنری شفابخش است که قرن‌ها توسط انسان برای از بین بردن استرس در بدن استفاده می شود. ماساژ می تواند به بهبود گردش خون، بهبود تنش و از بین بردن سردرد، کاهش اضطراب و افسردگی و جوانسازی پوست کمک کند. اگر هر کدام از موارد زیر را داشتید، مطمئن باشید که ماساژ می‌تواند به شما کمک بسیاری بکند:

 

تنش یا درد عضلانی

خارش یا ناراحتی

سردرد

تنش در گردن یا شانه ها

تهوع یا استفراغ

بیخوابی

دنیز ماساژ

پنج شیوه اصلی در ماساژ موجود دارد که به قرار زیر هستند:

تاپوتمان

مالش

کوبش (حرکات ضربه‌ای در ماساژ)

پتریساژ (مشت و مال دادن)

لرزش

  1. کوبش (Effleurage)

این روش شامل حرکت دست‌ها با استفاده از ضربات طولانی و یکسان بر روی سطح بدن است. کوبش به پنج روش انجام می‌شود، یعنی ضربه زدن با:

سر انگشت شست؛

کف یک دست؛

کف هر دو دست؛

مفاصل انگشت‌ها؛

سر انگشت نوک انگشتان؛

  1. مالش (Friction)

این روش ماساژ درمانی حرکاتی هستند که ماهیتا دایره وار بوده و با کمک انگشت شست و نوک انگشتان و یا کف دست‌ها به سمت مفاصل یا اطراف آن‌ها انجام می‌شود. مالش مفاصل، زردپی‌ها و ماهیچه‌ها را منعطف کرده و حذف مواد زائد را از بدن از طریق تخریب آن‌ها تسهیل می‌بخشد. مالش همچنین باعث کاهش تورم بعد از التهاب اعصاب می‌شود.

  1. پتریساژ (Petrissage)

پتریساژ فرایند مشت و مال دادن، فشار وارد کردن و حرکات چرخشی بر روی بافت‌هاست و با یک یا هر دو دست و دو انگشت شست یا با انگشتان شست و انگشت‌ها انجام می‌شود.

ماساژ دهنده باید فشار سنگینی را برای مشت و مال دادن عمیق و فشار آرامی را برای مشت و مال دادن سطحی و سبک بر روی بدن فرد وارد کند. پتریساژ روش درمانی مناسبی برای رفع مشکلات ماهیچه‌ای است.

این روش ماساژ درمانی، مواد مغذی را در بدن افزایش داده، ماهیچه‌ها را تقویت کرده، احتقان روده‌ها را برطرف کرده و به حذف سموم بدن کمک می‌کند. پتریساژ فعالیت و تنفس سلولی را تقویت کرده و سوموم ایجاد کننده خستگی را از بین برده و فعالیت پایانه‌های عصبی را افزایش می‌دهد.

  1. تاپوتمان (Tapotement)

این روش شامل استفاده از حرکات ساطوری دست و وارد آوردن ضربان سبک و تند بر روی بدن فرد است و از طریق ضربه‌های سریع به بدن، به وجود می‌آید. ضربات کوتاه و سریع غالباً از کمر شروع می‌شود. تاپوتمان به رفع آتروفی ماهیچه‌ها کمک کرده، جریان خون را افزایش داده، اعصاب را آرام کرده و ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند.

  1. لرزش (Vibrations)

این روش ماساژ درمانی بوسیله تکان دادن سریع و حرکات فشاری با استفاده از دست‌ها یا انگشتان بر روی بدن انجام می‌شود. دست ماساژ دهنده باید دائماً حرکت کند. لرزش در درمان التهاب اعصاب یا درد اعصاب زمانی که مرحله التهابی تمام شده مفید و موثر است. لرزش جریان خون، فعالیت غدد و شبکه‌های عصبی را تحریک کرده و همچنین به حرکت رده‌ها نیز کمک می‌کند.

دنیز ماساژ

دنیز ماساژ

 انواع ماساژ
 حمام سنتی
پاکسازی پوست
اپیلاسیون
جکوزی

همه روزه حتی ایام تعطیل ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
ویژه آقایان
اتاق های اختصاصی و لوکس
زیر نظر پرسنل مجرب و متخصص
در محیطی آرامش بخش و VIPپذیرای شما عزیزان می باشد .

محیط لوکس و آرامش بخش
خدمات VIP
کابین دوش اختصاصی هر اتاق
کادر مجرب و دوره دید
لوازم مصرفی استریل
نوشیدنی رایگان

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

مجموعه دنیز ماساژ با سابقه بلند مدت در این زمینه در طی این سالیان جزو برترین سالن های کشور از لحاظ کیفیت ارائه خدمات بوده است و یکی از مهمترین عامل رضایتمندی مشتریان از این مجموعه اهمیت فوق العاده زیاد به بهداشت محیط و فراهم کردن فضای اختصاصی برای مراجعه کنندگان است .

برای رسیدن به موارد فوق مجموعه دنیز ماساژ همه ی اتاق های مجموعه را به کابین دوش اختصاصی مجهز نموده تا کاربران بتوانند در محیط اختصاصی اتاق قبل و بعد از ماساژ دوش بگیرند و حس بهتری نسبت خدمات ارائه شده داشته باشند 

 

ماساژ - حمام سنتی - ماساژ آقایان - ماساژ تهران
کارت هدیه - کارت هدیه ماساژ - هدیه آقایان - کادو آقایان روز مرد - روز پدر
×
09124126598
88071006
2 +