ماساژ
دسترسی آسان

ماساژ

شهرک غرب ، بلوار خوردین ، توحید یکم ، پلاک یک
021-88071006      09124126598

ماساژ

ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

ماساژ همیشه یکی از بهترین روش‌های درمانی و مراقبتی بدن بوده است. اهمیت نفوذ ماساژ در تاریخ به قدری بوده، که هر یک از فرهنگ‌ها اقدام به پیدایش سبک ماساژ خاص خود کرده‌اند .از این روی انواع روش ماساژ مثل: ماساژ ژاپنی ، ماساژ چینی و … گواه بر محبویت ماساژ در سراسر جهان است.

ماساژ ماساژ تهران قیمت ماساژ
ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

خواص ماساژ برای بدن

هر کسی که تا به حال از خدمات ماساژ استفاده کرده است، بلافاصله از تاثیرات‌ماساژ بر جسم و روح خود متاثر شده است.

حقیقت‌این است که بدن ما در طول روزها و هفته‌ها فعالیت، دچار خستگی عضلانی می شود .همین‌طور در عصرصنعتی و مدرن امروز که فشارهای روحی،استرس و اضطراب همه را تحت‌تاثیر قرار داده استفاده از ماساژ به مثابه یک روش درمانی است ، و از همین روی مفهومی به نام ماساژ درمانی داریم.

ماساژ درمانی برای غلبه بر استرس مفید است‌،همینطور ماساژ سبب گردش بیشتر جریان خون در بدن و احساس نشاط می شود. ‌‌

ماساژ باکیفیت که توسط یک ماسور حرفه‌ای انجام بگیرد، تا هفته‌ها بعد اثر تسکین بخش خود را در سراسر بدن به جای میگذارد.

طبق توصیه وزارت بهداشت آمریکا: “برای افراد سالخورده یا کسانی که از دردهای استخوانی رنج می برند، هفته‌ای یک جلسه ماساژ بهداشتی که توسط متخصص ماساژ درمانی انجام شود، روند بهبود را به طرز چشم‌گیری افزایش می دهد.”

همین‌طور یک گروه تحقیقی از دانشجویان دانشگاه آکسفورد در سال 2015 با مطالعه بر روی تاثیرات ماساژ درمانی ، طی مدت دو ماه خدمات ماساژ آزمایشگاهی برای این افراد مهیا کردند.

نتیجه آزمایش قابل توجه است. بنا بر اظهار این افراد دوجلسه ماساژ هفتگی که دریافت میکردند کاملا خلق و خوی آنان را عوض کرده بود و در رفتار با خانواده و محیط کار احساس شاد و مثبتی به آنها داده بود.(میزان افسردگی آنها تقریبا 25 درصد کاهش یافته بود).

خواص ماساژ منحصر به موارد گفته شده نمی شود. ورزشکاران حرفه‌ای یا افرادی که در ورزش دچار آسیب دیدگی شده‌اند از طرفداران پر و پا قرص ماساژ هستند.

ماساژ (فوایدماساژ درمانی)
ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

ماساژ برای ورزشکاران (تاثیر ماساژدرمانی بر مصدومیت)

اگر تجربه‌ورزش کردن یا به باشگاه رفتن را داشته باشید، حتما برای‌ شما پیش آمده که‌ بعد از ورزش دچار گرفتگی عضلانی یا دردهای استخوانی می شوید.

قسمت عمده این دردها طبیعی هستند و جای نگرانی ندارند. استفاده از یک سرویس ماساژ عالی دوباره می تواند آرامش را به بدن شما برگرداند.

اما حتی اگر دچار آسیب دیدگی شده‌اید باز هم درکنار توصیه‌های پزشک، ماساژ درمانی برای شما یک گزینه عالی است، زیرا ماساژ سرعت ریکاوری بدن شما را چندین برابر میکند.

ماساژ (فوایدماساژ درمانی)
ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

ماساژ اسپورت(ورزشی) شاخه‌ای از ماساژ است که مخصوص بهبود آسیب‌های ورزشی است. ماساژ درمانی ورزشی باید توسط ماسور معتبر که دوره‌های مربوطه را گذرانده انجام گیرد تا تاثیر مثبت درمانی خود را نشان دهد.

درباره خاصیت ماساژ در ورزش همین نکته کفایت میکند که تیم‌های بزرگ ورزشی معمولا یک تیم مجهز مخصوص ماساژ دارند که این خدمات را به صورت حرفه‌ای برای بهبود اوضاع جسمی و روحی ورزشکاران انجام می دهد.

انواع روش و سبک ماساژ

در ابتدا مقاله اشاره کردیم که ماساژ یک پدیده فرهنگی ریشه دار است که از گذشته‌های بسیار دور شکل گرفته است.هر کشور با توجه به خلاقیت و محیط خود سبک خاصی از ماساژ را ابداع کرده است که بعضی از این سبک‌های ماساژ در سطح جهان به شهرت خاصی رسیده‌اند.

برای مثال دو نمونه از ماساژ آسیایی به نام‌های شیاتسو و یومی هو بسیار معروف هستند. از ماساژ یومی هو برای بهبود تنظیم غدد درون ریز استفاده می شود.

تایلندی‌ها هم روش ماساژ سنتی خاص خود را دارند .این ماساژ به عنوان ماساژ رفع خستگی شهرت دارد. این مورد برای افرادی که کسل هستند یا در آخرهفته‌ها احساس خستگی می کنند برای تجدید قوا و شروع یک هفته جدید گزینه بسیار مناسبی است.

ماساژ روسی که در روسیه و هم درجهان زبان‌زد است. ویژگی خاص این ماساژ ریتم سرعتی است که توسط ماسور به بدن شما متنقل می شود و برای کاهش درد فواید بی نظیری دارد.

اگر از طرفدارن طب‌سنتی هستید باید بدانید که ماساژ دادن بدن و انواع نقاط خاص بدن مثل ماساژ پا، ماساژ صورت و … در خیلی از منابع معتبر طب سنتی ذکر شده و درباره تاثیرات خاص درمانی ماساژ توضیحات زیادی داده شده است.

انواع روش های معروف دیگر ماساژ شامل: ماساژ ریلکسی(آرامش‌بخش)، سوئدی(برای ورزشکاران حرفه‌ای)، ترکیبی، ماساژ با تمرکز بر نقاط خاص بدن (گوش، دست)، آروماتراپی و کلی روش های دیگر می شود.

سالن ماساژ دنیز

پیداکردن یک مرکز معتبر خدمات ماساژ که به صورت بهداشتی و هم با نیروهای متخصص و دارای مدرک ماساژ فعالیت کند شاید کمی سخت به نظر برسد.

اما در این مقاله ما قصد‌داریم از خدمات حرفه‌ای ماساژ دنیز برای شما توضیح بدهیم که در صورت تمایل فرصت بی نظیر تجربه یک ماساژ آرامش بخش و بهداشتی در شهر تهران را از دست ندهید.

تیم متخصص ماساژ دنیز از قدیمی‌های ماساژ در تهران می باشد. فعالیت این گروه به بیشتر از پانزده سال می رسد. در سالن ماساژ دنیز بیشتر از 21 ماسور متخصص با داشتن مدارک بین المللی ماساژ در حال فعالیت هستند.

محیط بهداشتی و استفاده از مواد مصرفی درجه یک و یکبار مصرف ماساژ از مزایا دیگر سرویس ماساژ دنیز می باشد.

ماساژ (فوایدماساژ درمانی)
ماساژ (فوایدماساژ درمانی)

وقتی که شما به ماساژ دنیز می آیید نه لازم است چیزی همراه داشته باشید و نه نیاز است نگران چیزی باشید، تیم ماساژ دنیز با داشتن امکانات مدرن و دانش تخصصی ماساژ یک خاطره ماندگار برای شما می سازد.

حتی شما نیاز به مراجعه حضوری یا اتلاف وقت هم ندارید، گروه دنیز یک وب سایت تخصصی ماساژ دارد که با مراجعه می توانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو نوبت ماساژ کنید.

تیم ماساژ دنیز دست شما را برای انتخاب انواع روش ماساژ باز گذاشته است.

طرفدار هر سبک ماساژ هم که باشید، ماسورهای تیم دنیز می توانند با روش دلخواه شما ماساژ را جلو ببرند.

ماساژ
ماساژ دنیز ماساژ تهران ماساژ شهرک غرب ماساژ ارزان ماساژ حرفه ای ماساژ آقایان

سالن ماساژ دنیز هزینه زیادی را صرف زیبایی محیط سالن کرده است تا یک فضای کاملا شکیل و حرفه‌ای برای مشتری تداعی بشود، اما خدمات ماساژ دنیز با قیمت های بسیار مناسب ارایه می شوند و تخفیف‌های خاص فصلی هم دارند.

سرویس ماساژ دنیز مختص آقایان می باشد و در هفت روز هفته به طور مرتب خدمات ویژه ماساژ ارایه می دهد.

برای دریافت مشاوره تخصصی ماساژ یا رزرو وقت ماساژ با تیم ماساژ دنیز ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط
ماساژ درمانی ۲۰۲۳؛ تمام آنچه باید درباره انواع ماساژ بدانید ماساژ درمانی ستون فقرات

ماساژ درمانی ستون فقرات

ماساژ درمانی یک روش طبیعی و موثر برای درمان بسیاری از مشکلات ستون فقرات است. ستون فقرات یک ساختار پیچیده و حساس از استخوان ها، مفاصل، دیسک ها، عضلات، رباط ها و اعصاب است که نقش مهمی در حفظ تعادل، حرکت و عملکرد اعضای بدن دارد.

4 دقیقه مطالعه مشاهده
ماساژ - حمام سنتی - ماساژ آقایان - ماساژ تهران

ماساژ شکلات گرم و 11 فایده آن

ماساژ شکلات گرم یکی از روش های مدرن و جذاب زیبایی و آرامش است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است.

5 دقیقه مطالعه مشاهده
درمان بی خوابی با ماساژ چگونه ماساژ را برای درمان بی خوابی انجام دهیم؟

درمان بی خوابی با ماساژ

درمان بی خوابی با ماساژ بی خوابی یکی از مشکلات رایج و مزمن است که بسیاری از افراد در جامعه …

5 دقیقه مطالعه مشاهده

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
09124126598
88071006
2 +